7/01/2014

Organizing my beauty drawer: disappointments

Mõned päevad tagasi võtsin ennast lõpuks kokku ja koristasin kogu oma potsikumajanduse ära. Prügikasti läksid oma aja ära elanud tooted ja vaid korra proovitud või üldse mitte kasutatud tooted läksid õe ja sõbrantside vahel jagamisele. Ruumi mulle ja rõõmu teistele. Silma hakkasid mõned tooted, mida ma algul küll kasutada püüdsin, aga mis mulle mingil põhjusel siiski ei sobinud, kuid olid sellest hoolimata siiani veel ära viskamata/jagamata. Olgu, tegelikult üks tegelane siin pildil meeldis mulle alguses väga, aga sellest kohe-kohe lähemalt. 
Mis mulle siis ei meeldinud ja miks?
Untitled

 Esmalt, ArtDeco Lash & Brow Gel. Ma ostsin selle kunagi Osturallilt, sügisel vist. ArtDeco kulmupuuder meeldib mulle väga, seega mõtlesin proovida ka kulmugeeli, et aeg-ajalt turtsakalt turritavaid kulmukarvu veidigi ohjeldada. Kohe esimese korraga selgus, et geel on vastikult kleepuv ja ei jää üldse loomulik. Ja jube ebamugav tunne on, kui kulmud on kui naha külge kleebitud, eksju. Ma üritasin seda natukene siiski kasutada, aga juba paari nädala möödudes tuli sellele veel märja kriidi lõhn ka juurde, mis minu jaoks lõplikult määravaks sai. Ümbrispudel kulus ka kuidagi koledalt ära ja sada muud häda. Igatahes, mida aeg edasi, seda halvemaks see geel mu jaoks muutus ja nüüd ta lihtsalt seisab ja ootab tegelikult ära viskamist. 
L'Oreal Super Liner Carbon Gloss oli minu esimene katsetus vedela laineriga. Kui see mulle Helsingi lennujaamas soodushinnaga otsa vaatas, mõtlesin proovi teha. Noh, alustame siis sellest, et hoolimata igasugustest YouTube'i õpetustest ja millest iganes veel ei oska ma lihtsalt lainerijoont teha. Öeldakse jaa, et harjutamine teeb meistriks, aga mind ei ole veel teinud. Ja ma olen enda arvates juba päris palju harjutanud. Aga kui minu puudulikest oskustest tulenev pahameel välja jätta (ja milles lainer tegelt ju süüdi pole), siis mis mind selle laineri juures häiris, oli tegelikult see, et joon koorus kohe tükkidena maha. Ma ei tea, kas ma ise tegin oma teadmatusest midagi valesti või milles asi oli, aga mulle tundus, et päris poole tunni jooksul ei tohiks see mul hakata maha kuluma. Võimalik, et lainer jääb mul veel mõneks ajaks seisma ja kui kodus igav, harjutan edasi oma kõverike tegemist - äkki tulevad siiski oskused ka, lihtsalt jube aeglaselt.


Ideaalset deodoranti olen ma päris pikalt otsinud. Tegelikult praeguseks vist ka leidnud, aga sellest võib-olla isegi mõni teine kord. Clinique Antiperspirant Deodorant Roll-On hakkas mulle samuti silma lennujaamas, seega ei maksnud ma tema eest ehk nii palju, kui oleks saanud ja jumal tänatud, et ei teinud seda. Algul poes korki pealt keerates ja nuusutades ma muidugi mingit lõhna ei tundnud ja see tundus üsna normaalne, aga nii kui ma esimest korda seda kasutasin ja see mu kehaga kokku puutus, ei suutnud ma enam ümberringi muud lõhna tunda kui... ma ei oskagi seda normaalselt kirjeldada, aga selline tunne, nagu oleks keha viina ja mingi riknenud salvi seguga määritud. Pluss kõige tipuks kuivab see kuidagi niimoodi nahale, et hakkab pudisema ja riideid määrima ning ajab veel kaenlaalused ka sügelema, nii et big no-no. 


Kuigi ma muidu olen üsna suur The Body Shopi fänn, on siia ikkagi ka kaks pettumust ära eksinud.
Kui mu senine juba vist oma kolm aastat lemmikuks olnud näokreem Vitamin E SPF15 otsa sai ja selgus, et seda üldse enam Eestist saada pole, olin sunnitud uue kreemi otsingutega alustama.  Otsustasin proovida The Body Shopi Aloe Soothing Moisture Lotion SPF 15, kuna SPF oli üks kindel kriteerium uue kreemi juures ja Body Shop ju juba vana tuttav mulle. Küsisin alguses müüjalt testerit, et siiski kindel olla, aga seda ta mulle ei võimaldanud ja ise ma olin ehk rumal, et otsustasin riski võtta ja seda ikkagi proovida. Jep, valesti tegin, sest kõik tundub kuidagi väga valesti selle kreemiga olevat. Alustuseks taaskord lõhn: täpselt nagu haigla, ilma liialdamata. Kreem imendub minu nahal veits halvasti ja jääb veel väga pikaks ajaks kleepuvaks, jättes näo justkui rasuseks. 
Mul on siia pildile sattunud ka Body Shopi Vitamin E Eye Cream, mis tegelikult mulle täiesti sobis ja otseselt pettumust ei valmistanudki. See läks mul lihtsalt vaid mõned kuud pärast ostu järsku vesiseks ja haisuseks. Ja ma päris ausalt ei praadinud teda päikese käes. Seega ma otseselt halva toote alla seda nüüd ei paigutaks, aga pettusin küll, et mulle tõenäoliselt lihtsalt halb partii sattus. Sama hästi võinuks ma ilmselt selle kreemi siit postitusest välja jätta, aga noh, pildile ma ta sättinud olen ja veider oleks vist ka mitte juttu teha. Nii et kokkuvõtvalt: pettusin ja ei pettunud ka selles kreemis.  

Ja väike virinapostitus ongi läbi. Ma olen ilupostitusi vist üsna vähe avaldanud, aga mulle tundub, et neid on vahelduseks täitsa tore teha. Seega väike tagasiside on ka alati teretulnud - kas sellised ilupostitused on pigem yay või nay? Oled ehk ise mõnd neist toodetest proovinud? 

xxx

I was organizing my beauty drawer and found some products that I've purchased but have disappointed me for some reason. I haven't done many beauty posts so far but what do you think of those - yay or nay? Have you maybe tried any of these products yourself? 

4 comments:

  1. mõni ilupostitus teiste teemade seas on kindlasti teretulnud, arvan ma. aga kui nüüd nendest konkreetsetest toodetest rääkida, siis ei, pole proovinud neist mitte ühtegi. kuigi, sellest TBS Vitamin E sarjast kasutasin vist kunagi toonikut/näovett, aga ei mäleta enam oma tundeid selle tegelase vastu... ilmselt polnud midagi erilist. ja lõhn oli selline kahtlasevõitu :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. mulle just Vitamin E sarja lõhn meeldib :) seda toonikut kasutasin ise ka mõnd aega ja mulle täitsa meeldis, alguses vb veits harjumatu oli selle pisut geeljas olek ainult.

      Delete
  2. I like the idea of Body Shop but somehow I never actually grew to use their products apart for a body scrub. So no, Body Shop is not my favorite either. The same goes to clinique - I stopped using their make-up for like 5 years because my lips got addicted to their glosses and hence super dry when I didn't use Clinique gloss. So Clinique is no go for me. But I guess it all differs and depends on a person:)

    Xx

    Alexandra

    www.fashion-bridge.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I have to agree with you on Clinique's lip gloss - can't stand that stickiness and they actually dry your lips more than they moisturize but that's what paraffin does. I used Clinique's facial toner, soap and moisturizer for a while but stopped because they felt a bit too strong for my skin, especially the toner which felt too much like I was cleaning my face with vodka... I do absolutely love their High Impact mascara, though - I've used it on and off for about 7-8 years now, I just keep coming back to it no matter what :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...