7/17/2014

Little white box

Ma pean tunnistama, et mu ehete hoiustamise süsteem on alati pisut segane olnud nii mulle endale kui ilmselt ka teistele. Miljon erinevat karpi, käe- ja kaelaaehted segamini ja nii edasi. Ka originaalkarpe ei raatsi ma tavaliselt ära visata, mistõttu hoidsin mõningaid ehteid veel nende sees. 
See süsteem aga ei töötanud üldse, sest esiteks polnud mul neid väikeseid karpe väga kuskile panna, kust ma nad kohe kiirelt kätte saaksin ja teiseks oli lihtsalt tüütu neid pidevalt karpidest välja tirida. Tõi see kaasa selle, et ma kandsingi igapäevaselt vaid teatud ehteid ja need olid mul suht kogu aeg voodi kõrval, kust neid siis hea võtta oli. 
Millalgi sain kingituseks pisikese ehtekarbi, kus hakkasin hoiustama omale nii materiaalselt kui emotsionaalselt kõige kallimaid ehteid, kuid sellised igapäevased kulinad olid ikka mööda ilma laiali.
Untitled
Untitled
Kuna paar aastat tagasi ilmnes mul järsku igasuguse kahtlase metalli vastu (ma ise kahtlustan niklisisaldust) tugev allergia, tegin mingi aeg tagasi lõpuks ka ehete hulgas suurpuhastuse, mille arvelt tuli märkimisväärselt ruumi juurde. Seega tundus hoiustamiseks ideaalne olevat just mõni pisut suurem teekarp, mida ilmselt päris paljud piigad just sellel eesmärgil ka kasutavad.
Ma tahtsin ideaalis valget ja ma ei soovinud kindlasti, et karbi peale oleks "tea" peale kirjutatud. Ilma kirjata karpi on miskipärast aga väga raske leida ja vahepeal mõtlesin juba, et ah, suva see kiri siis vist...
Aga just siis, kui ma olingi juba vaikselt unustamas, et ma sellist karpi otsin, koperdasin Stockmanni koduosakonnas selle õige otsa ja veel allahindlusega ka. Rõõm oli suur just seetõttu, et ma otseselt seda parasjagu ei otsinudki ja karp oli pisut teistsugune kui karbikesed, mida ma siiani poodides silmanud olin. Praegu mõtlen, et oleksin võinud ju teise karbi veel võtta ja kaelaehted sinna paigutada ja tegelikult meenuvad mulle aeg-ajalt ka mõned käeehted, mis ikka veel kuskil ringi seiklevad, aga noh, paistab, et sel hetkel ma nii palju ette mõelda ei suutnud.
Üldsegi tundub, nagu oleks neid käeehteid kuidagi jube vähe alles jäänud pärast mu suurpuhastust...

xxx

I had never really had a decent system when it came to my jewelry storage, especially for bracelets since these are the ones I use the most. Until I found this beautiful box on sale a few weeks ago. I guess it's actually meant for tea but luckily this box doesn't have anything written on it, so it's a perfect place for keeping my most used bracelets. 

5 comments:

  1. ja mina veel arvasin, et mul on (liiga) palju käeehteid :P no olgu, tunnistan, et reaalselt mul ongi liiga palju, aga vähem kui sul. ja sinu meelest on sul vähe, nii-et kõik on ikka väga suhteline. igatahes, su postitus tekitas sellise kerge sorteerimise-organiseerimise (ja suurpuhastuse!!!) tuju. kahju ainult, et koju jõudes ma ilmselt selle tuju juba unustanud olen :D
    ja muide, võimalik, et ma nägin isegi seda karpi stockis. soetasin samuti sealt soodusletist ühe mõnusa ehtekarbi ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. käeehted on alati mu lemmikud olnud, sellepärast vist tundubki, et neid oleks justkui alati liiga vähe :D

      Delete
  2. Väga armas karbike! Olen ka juba tükk aega sarnaste karbikeste otsingul olnud ja paar tükki sain Koduekstrast talvel :)
    Kui küsida tohib, siis palju see ka maksis?


    www.dodolce.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. väga hea tegelt, et sa küsisid, sest mul ei olnudki meeles olnud karbi alt hinnasilt veel ära kiskuda :D alghind oli päris krõbe tal, 31.90, aga ma sain ta -40% ja lõpphind oli 18 millegagi, mis ei ole ka odav, aga mulle niiii meeldis (ja päris ausalt öeldes vaatasin ma algul üldsegi läti latte ja arvasin, et see tuleb odavam). järgmisel päeval oleks muidugi -50% allahindlusega selle saanud, vana hea murphy seadus...

      Delete
  3. Wow, everything is in such a perfect order!:) My jewellery is one big mess;) bracelets, necklaces, rings, brooches, earrings, watches all messed up in one bag pile;) great organizing skills dear and a beautiful jewellery box. I got now one beautiful wooden box with Samantha Wills necklace(this one: http://tresjewellery.com/shop/necklaces/my-heart-your-soul-necklace). I think I may follow your advice and organize my jewellery too;)

    Xx

    Alexandra

    www.fashion-bridge.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...