6/25/2014

Home spa day: get your feet in shape!

Ilmad ei ole hetkel küll päris sellised, mis kutsuksid väga varbaid näitama, kuid lõputu optimist minus usub, et soe tuleb juba õige pea ja kui ta taaskord tuleb, peab selleks valmis olema. Tublidel preilidel on muidugi aastaringselt varbad ilusad roosa-punased või midagi muud säravat, aga ma nii tubli neiu siiski ei ole ja talvelaiskus lööb ka mulle tavaliselt vastu pead. Aga nüüd on aeg end käsile võtta ja oma tagasihoidlikust küünelakikollektsioonist üks sobiv toon välja otsida ning sellega suvele vastu minna. 
Mina valisin seekord mingist OPI minikollektsioonist pärineva laki, kuid tooni nimetusest pole mul aimugi. See minikollektsioon on kunagi kingituseks saadud ja on mul nüüdseks olnud vist juba paar aastat, aga ma ei mäleta, et oleksin seda tooni kordagi kasutanud, nii et ongi vist viimane aeg seda teha. Ja kuna õues on ilm täna nii hirmus tuuline, et ma pole pärast kolme tassi teed ikka veel korralikult üles soojenenud, kulub üks soe jalavann kerge poputamisega ära küll!
Mõne sõnaga siiski veel ka minu spaaprotseduuride must-have toodetest.
UntitledKõik üsna elementaarsed tooted-tööriistad ning küünekääridest ja kannariividest ma lähemalt rääkima ei hakka, sest need on minu jaoks üsna tavalised abivahendid ja väga ei kujutakski ette, et need minus ma ei tea mis vaimustust tekitada suudaks. Küünelakkide näol ei ole ka tegemist nüüd millegi väga erilisega: OPI aluslakk ja Sally Hanseni pealislakk, sest see sama OPI pealislakk kuivas mul juba teist korda järjest ülikiiresti ära. Korrektor on ka üsna tavaline nähtus ja seda võiks vist sama hästi asendada ka lihtsalt vatitikk ja küünelakieemaldi, aga et neid vidinaid ikka võimalikult palju oleks, eelistan ma pigem neid pliiatseid, millel on ka terav ots, millega paremini igasugustele vahedele ligi pääseda. 
Alessandro küüneõli on mu jaoks suhteliselt uus avastus ja kui ma varasemalt arvasin, et The Body Shopi mandliõli küünepliiatsist paremat ei ole, siis ma eksisin, sest see on nii mõnusa lõhnaga, imendub kiiresti, ei jää rasvane ja maksab ka tunduvalt vähem. Ainus miinus on võib-olla roll-on otsik, aga ma olen nüüdseks ka sellega juba kenasti harjunud. 
Minu täielik jalahoolduse lemmik on aga The Body Shopi piparmündi sari. Nende piparmündi jalakoorija lõhnab nii mõnusalt värskelt ning koorib täpselt parajalt st ei ole minu jaoks liiga nõrk ega liiga tugev. Piparmündi jalakreem on mu lemmikute hulka kuulunud aga veelgi kauem kui jalakoorija ja taaskord just selle mõnusa jahutava efekti tõttu, mis on eriti mõnus pärast pikka ja väsitavat jalgadel veedetud päeva. Kreem imendub kiiresti, ei jää kleepuv ning jätab jalad mõnusalt pehmeks. 
Aga mis siis muud kui et telekas jalgpalli peale, neljas tass teed kõrvale ja aeg iseendale alaku! 

5 comments:

  1. millegipärast ei õnnestu mul selle postituse pilte/pilti näha :(
    aga see laiskuse teema on küll tuttav. võtan juba nädalaid hoogu, et varbaküüned millegi erksaga üle võõbata. piinlik küll, aga siiani pole üldse õnnestunud igatahes. nii-et peaks eeskuju võtma ja samuti oma varbaid veidi poputama :)

    ReplyDelete
  2. oi, see on küll pahasti! Ma proovisin nüüd erinevate brauserite, seadmete ja arvutitega ise ka vaadata ja mulle näitas iga kord pilti, nii et ma ei oska aidata ka, et milles sul asi võib olla :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. mul ka nüüd see pilt täitsa olemas ja ei oska üldse arvatagi, miks enne polnud.. st Bloglovini feed'i postitust tutvustava nupukese juures oli, aga Bloggeri dashboardil/postituses endas mitte. igatahes, mis ma ikka jahun, nüüd on korras!

      Delete
  3. Beautiful products! I am a big fan of Body Shop scrubs and O.P.I nail polish - the best!

    Xx

    Alexandra

    www.fashion-bridge.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...