1/20/2014

It's a sunny day

Ma murran veidi oma lubadust ja tulen tagasi mitte reisipiltidega, vaid hoopis outfit'i piltidega. Järsku jube koledaks muutunud sessi ja seminaritöö kirjutamise kõrvalt ei ole ma suutnud aega võtta, et pildihunnikut läbi sorteerida. Või õigupoolest iga kord, kui ma arvutis midagi muud peale seminaritöö kirjutamise või kohtulahendite analüüsimise tegema hakkasin, tulid jubedad süümekad, et miks ometi. Seminaritöö sai küll eile õhtul esitatud, kuid kuna sessi lõpp veel ei paista, siis lasin peikal tee ääres auto kinni pidada, et minul on nüüd üle saja aasta vaja paar pilti saada. Mängisin veel natukene Snapseediga voila, siin nad nüüd on! 
Untitled
Untitled
Untitled
Zara coat, jeans and bag, Jacob turtleneck sweater, Vagabond boots, Antonio Murolo gloves, Ray Ban sunglasses

Outfit on vist küllaltki igav, kuid kitsad teksad, soe kampsun, mantel ja mahukas kott on mu igapäevased võtmeesemed praegusel ajal. Selleaastased allhindlused on mind juba rõõmustanud kolme paari jalanõudega ja seda vaid ühe paari hinnaga. Need Vagabondi wedge'd ootasid mind Kaubamajas 50%-lise allahindlusega ja kui ma neid korraks "niisama" jalga proovisin, ei saanud ma lõpuks ikkagi muud teha kui need ära osta. Need on maailma kõige mugavamad kõrged (kontsakandjad vaidleksid mulle vist praegu kõrguse osas tuliselt vastu) jalanõud üldse (mkm, ei ole nii, et wedge on alati mugav, mul ei ole. Aga need on, päriselt!) ja seest soojad ka. Ja noh, mina kui igavene baleriinadel liugu laskja oskan nendega vist käia ka. Vähemalt peika, kes muidu selliste kommentaaridega tagasi ei hoia, ei ole öelnud, et ma tema arvates nagu köie peal kõnniksin.

xx

So after another long silence I'm back but without a travel post. Instead, I have a pretty boring outfit of mine to share. But I guess it's what my outfit is like on most of the days: casual and comfortable. I scored these wedges a couple of weeks ago with 50% sale. Absolutely in love with them - so comfortable and even warm, which is quite nice. I'm not used to wearing heels, not even wedges, and I don't often find them comfy enough, but these Vagabond wedges... Oh-my-god, I could live in them! 

6 comments:

  1. saapad tunduvad nunnud jaa. mulle millegipärast meeldivad just sellises stiilis "ninadega" saapad kõige rohkem. ja need korstnad taustal on vinged! ma pea iga päev vaatan seda ülisuurt tossupilve kohaliku (KEK-i) katlamaja kohal ja mõtlen, et see oleks super taust piltidele :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. sellisel hästi külmal ja päikeselisel päeval on need tossupilved veel kuidagi eriti efektsed mu meelest!

      Delete
  2. Very beautiful look. I love the chicness of your coat.

    ReplyDelete
  3. It's such a beautiful location to take photos! I love the background and that pipe with smoke:) the coat is fantastic! A perfect mix of feminine and military cool:)

    Xx

    Alexandra

    www.fashion-bridge.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ll in black, love it! Classy and beautiful outfit xx

    http://thegoldenpaillettes.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...